Fri fragt over 399 DKK     Kundeservice: +45 88 18 81 81

 

Ombytning og Fortrydelsesret

OMBYTNING

Hvis du ønsker at ombytte en vare eller flere fra din ordre, til en anden størrelse skal du sende varerne retur til os. I mellemtiden gennemfører du en ny bestilling, efter gældende fragtbetingelser, på den vare du ønsker at ombytte til. På den måde får du dine nye varer leveret hurtigere og sikre dig at de ikke i mellemtiden bliver udsolgt til anden side. Vi kan desværre ikke tilbyde direkte ombytning, men tilbagebetaler dig pengene for din tidligere ordre så snart vi modtager den retur.

Som en ekstra service kan du sende os dit nye ordrenummer til kundeservice: info@nystruposkov.dk og skrive at det er en ombytning. Så kreditere vi dig fragten på din nye ordre i så fald du har betalt for fragt.

Husk at du inden afsendelse af din returpakke, skal give os besked om returen her:
https://return.shipmondo.com/nystruposkovwebshop

FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 14 dages fuld fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Du kan IKKE fortryde købet ved, at nægte at modtage varen eller undlade at afhente den, uden samtidig at give os besked. Det er af hygiejniske årsager ikke muligt, at returnere skønhedsprodukter, hvor plomberingen er brudt.

Ønsker du at fortryde dit køb, skal du give os besked her:
https://return.shipmondo.com/nystruposkovwebshop

Du kan via ovenstående link vælge, om du vil sende din pakke retur til os eller aflevere det retur i vores butik eller på vores webshop. Butikken sørger for at dine returvarer leveres tilbage til Nystrup & Øskov webshop, som behandler din retur. Dine varer krediteres først, når returvaren håndteres på webkontoret. BEMÆRK at fra vi modtager din pakke, kan der gå op til 14 dage, før vi har refunderet pengene.

Pengene tilbageføres til samme konto, som du har betalt ordren fra. Du får en bekræftende mail på, at din retur er gennemført.

Bemærk: Du kan ikke udøve fortrydelsesretten ved blot at nægte at modtage varen eller ved at undlade at afhente den.

TILBAGEBETALING

Vi tilbagefører altid dine penge til samme betalingsmetode, som du betalte dine varer med. Pengene tilbageføres senest 14 dage fra den dag vi modtager dine returvarer, men oftest går det hurtigere.

Bemærk venligst at du ikke har krav på tilbagebetaling af leveringsomkostninger ved delvis fortrydelse af dit køb.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord; ”du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik”. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Vi anslår værdien ud fra en konkret vurdering af den/de returnerede varer.

RETURNERING

Som forbruger har du 14 dages fuld fortrydelsesret, når du handler på vores webshop. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte, at modtage varen eller undlade at afhente den, uden samtidig at give os besked.

1. Giv os besked om din retur her:
https://return.shipmondo.com/nystruposkovwebshop

2. Vedlæg retursedlen sammen med dine returvarer, der skal være pakket forsvarligt ind, samt være i original emballage og have mærker påsat.

3. I forbindelse med returnering af fortrudt køb, står du selv for at betale fragtomkostningerne. Du vælger selv om du vil sende pakken retur eller aflevere den retur i vores butik eller på vores webshop. Ønsker du at sende pakken retur, tilbyder vi at du kan købe en returlabel til 39 kr. gennem vores returportal. Ved brug af vores returlabel, skal din returpakke indleveres i nærmeste GLS pakkeshop.

Har du bestilt med levering i butik og vil sende retur via posten, står det dig frit for, hvilken forsendelse du vil bruge. Returpakken sendes til Nystrup & Øskov Web ApS, Glentevej 35B, 4600 Køge. Vi afhenter IKKE i pakkeshops.

Ved brug af returlabel købt via vores returportal, skal din returpakke indleveres i en GLS pakkeshop.

Vælger du at sende ved anden metode, skal returpakken sendes med direkte levering til:

Nystrup & Øskov Web ApS
Glentevej 35 B
4600 Køge

Du har også mulighed for, at aflevere dine returvarer tilbage i vores fysiske butikker i Køge og derved spare returfragten. Dog har vi ikke mulighed for, at give dig pengene retur i de fysiske butikker. Butikkerne sørger for, at dine returvarer leveres tilbage til Nystrup & Øskov webshop, som behandler din retur. Dine varer krediteres først, når returvaren håndteres på webkontoret.

*Bemærk at der kan gå op til 14 dage fra vi modtager din pakke og til retursagen er færdigbehandlet.

Du modtager en bekræftende mail (kreditnota) på, at din retur er gennemført og få dage efter, er pengene tilbageført på den konto, som ordren er betalt fra.

Bemærk, at du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor kvittering på indlevering samt evt. track & trace nummer. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny. Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender.

REKLAMATION og FEJLLEVEREDE VARER

Hos Nystrup & Øskov er kunden altid i fokus, og vi gør alt for at have en tæt og (k)ærlig dialog med dig.

Hvis du mod forventning skulle opleve fejl eller mangler ved en vare, er dit køb omfattet af Købeloven, herunder mangelreglerne, og du har 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig” tid efter, at du har opdaget evt. mangel ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt.

Ved berettiget reklamation er returforsendelsen naturligvis fragtfri for dig, blot du kontakter os på forhånd og benytter den forudbetalte returlabel vi fremsender. Benyttes en dyrere fragtform er dette for egen regning.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved afviste reklamationer vil du blive kontaktet direkte.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. 

Varen sendes til:

Nystrup & Øskov
Glentevej 35 B
4600 Køge

Inden du returnerer varen, bedes du på forhånd sende os en email på: info@nystruposkov.dk

I mailen vedhæftes billede(r) samt beskrivelse af fejlen på varen.  Du vil herefter blive kontaktet om det videre forløb.  På den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.

Oplever du at modtage en forkert vare, bedes du sende os en email på: info@nystruposkov.dk. På den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.

Har vi mulighed for det, så sender vi fragtfrit en ny vare til dig, inkl. returlabel til den vare du har fået fejlleveret. Er varen udsolgt tilbagefører vi det fulde beløb til dig efter modtagelsen af din reklamation.
I tilfælde af fejlleverede varer er returforsendelsen naturligvis også fragtfri for dig.

KLAGEADGANG

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@nystruposkov.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning,
Carl Jacobsens Vej 35,
2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr



Kom til et af
vores mange
arrangementer &
få inspiration