Fri fragt over 599 DKK     Kundeservice: +45 88 18 81 81  Man - fredag kl. 08:00-15:00
 

 

Kundeservice

Velkommen til vores kundeservice FAQ, hvor du kan finde svar på de ofte stillede spørgsmål.

Spørgsmål til returnering og ombytning

    • Hvad gør jeg, hvis jeg skal sende noget retur?

      Hvis du ønsker at sende noget retur til os, kan du udfylde den returformular, som er vedlagt i din levering.

      Har du fået leveret din pakke med GLS, kan du bruge den medfølgende returlabel. Det koster 39 kr. i returfragt og pengene bliver fratrukket det beløb, du får refunderet. Du kan også selv købe returfragten, men vi tager ikke imod pakker, som bliver leveret på dørtrinnet eller i pakkeshop.

      Du kan også aflevere din pakke retur i vores butik eller på vores webshop, hvilket er gratis.

    • Hvor lang tid har jeg til at returnere varer?

      Når du bestiller på vores webshop, har du altid 14 dages fortrydelsesret.

    • Har I modtaget min returpakke?

      Du kan altid gå ind på GLS’ hjemmeside og spore din pakke. Her kan du se om vi har modtaget din pakke og hvornår.

      Hvis du har fået en kvittering på din indlevering, vil forsendelsesnummeret stå på den.

      Du kan også altid notere dig forsendelsesnummeret inden afsendelse, da det står på din returlabel.

    • Hvornår får jeg pengene tilbage for min retur?

      Fra vi modtager en pakke retur, kan der gå op til 14 dage, før vi har behandlet din retursag færdig. For det meste går det hurtigere, det afhænger meget af den aktuelle travlhed på vores lager.

      I perioder efter events og større tilbud, kan der forekomme længere behandlingstid på op til 14 hverdage.

      Når vi er færdige, vil du modtage en kreditnota på mail, hvorefter beløbet vil blive refunderet til din bankkonto.

    • Er det muligt at ombytte til en anden størrelse?

      Hvis du ønsker at ombytte til en anden størrelse, skal du sende din første bestilling retur indenfor de 14 dages fortrydelsesret. (se under retur)

      Herefter skal du lave en ny bestilling på vores webshop i den rigtige størrelse. 

      Når du har oprettet den nye bestilling, kan du sende dit ordrenummer til kundeservice på mail: info@nystruposkov.dk, så sørger vi for gratis fragt på den nye ordre (der er automatisk gratis fragt på ordre over 599 kr.).

      Pengene for de returnerede varer, vil blive refunderet i forbindelse med returbehandlingen.

Spørgsmål til bestilling

    • Hvordan ved jeg at ordren er gået igennem?

      Du vil efter betalingen komme frem til en side, hvor dit bestillingsnummer vil fremgå.

      Du vil også modtage en ordrebekræftelse på mail. Tjek evt. din uønskede post for at se, om ordrebekræftelsen kan være landet der.

      Er den ikke kommet efter 15 minutter, så kontakt vores kundeservice, så kan vi tjekke op på det.

    • Jeg har endnu ikke modtaget min ordre?

      Vi har normalt 1-4 hverdages levering. Hvis du har bestilt en pre-order, vil den forventede levering fremgå af bestillingssiden.

      Har du ikke modtaget din pakke indenfor vores leveringstid, er du meget velkommen til at kontakte kundeservice

    • Der er pakket noget forkert i min ordre?

      Det beklager vi og det skal vi selvfølgelig have fundet en løsning på.

      Hvis du enten mangler en vare eller der er pakket noget forkert i din ordre, skal du kontakte kundeservice. Vi står naturligvis for eventuelle fragtomkostninger i den forbindelse.

    • Hvad betyder pre-order?

      Når en vare er på pre-order, er den ikke landet på vores lager endnu og du har i den forbindelse mulighed for at forudbestille den.

      Vi skriver altid på bestillingssiden, hvornår varen forventes at komme, hvorefter den bliver sendt til dig.

      Når du bestiller en pre-order, sikrer du dig at få fat i den vare, du ønsker. Ofte er det eftertragtede varer, som kommer på pre-order, så der er god grund til at lægge en bestilling. Pengene trækker vi selvfølgelig først, når varen er pakket og på vej hjem til dig.

    • Hvorfor står mine penge som reserveret?

      Når du bestiller en ordre, reserverer vi pengene på din konto indtil vi har pakket din ordre, hvorefter vi hæver pengene.

    • Kan jeg få pakket en vare ind?

      På vores webshop kan du købe en gavepose, som vi så vedlægger i din bestilling.

    • Hvorfor står der en anden pris på prismærket end det, jeg har betalt?

      Vi oplever desværre, at flere af de brands vi forhandler, har været nødsaget til at indføre prisstigninger på flere af deres produkter.

      Det skyldes som udgangspunkt den triste udvikling der har været på råmaterialer, energi, arbejdskraft og levering.

      Vi har i den forbindelse måtte følge trop og ændre vores salgspriser til de nye vejledende priser fra vores leverandører.

      Det betyder også, at du i den kommende tid vil kunne opleve at modtage en vare fra os, hvor der står én pris på prismærket på selve varen, mens du har betalt en anden højere pris for varen.

      Den korrekte og gældende pris er den, som står oplyst på vores webshop ved købet samt på din faktura.

      Vi beklager selvfølgelig meget for den ulejlighed, det måtte give hos vores kunder.

Spørgsmål til ændring af en ordre

    • Kan jeg tilføje mere til min ordre?

      Det er desværre ikke muligt at tilføje mere til din ordre, hvis bestillingen er gået igennem.

      Det skyldes blandt andet, at vi ikke kan hæve et større beløb, end det der er reserveret hos Nets.

      Du er dog altid velkommen til at lægge en ny ordre med de ønskede tilføjelser og sende os en mail, så pakker vi dem gerne samlet, hvis det er muligt.

    • Er det muligt at annullere en ordre?

      Du kan altid kontakte kundeservice, hvis du ønsker at annullere din ordre.

      Skulle den allerede være pakket og sendt afsted, kan du i stedet benytte dig af dine 14 dages fortrydelsesret og returnere pakken til os.

Spørgsmål til størrelser

    • Hvilken størrelse skal jeg vælge?

      Vi prøver altid på bedste vis, at fortælle og vejlede om størrelser på vores live-videoer på Facebook. Derudover skriver vi på bestillingssiden, hvis der skulle være store udsving i størrelsen. Se evt. i varebeskrivelsen hvor det vil være angivet.

Spørgsmål til vores nyhedsbrev

    • Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

      Du kan nemt og hurtigt tilmelde dig vores nyhedsbrev oppe i højre hjørne på hjemmesiden. Så er du sikret at modtage alle vores gode tilbud og inspirerende indslag.

    • Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

      Du har altid mulighed for at afmelde dig vores nyhedsbrev. Det kan du gøre, ved at gå ned i bunden af et nyhedsbrev fra os og trykke afmeld.

Spørgsmål til vores butik

    • Kan jeg besøge jer fysisk?

      Ja det kan du i hvert fald.

      Vi har to fysiske butikker i Køge. Her kan du altid se, prøve og købe butikkens udvalg. Du kan også få din webshopbestilling leveret til butikken og aflevere pakker retur.

      Butikken har ikke altid det samme udvalg, som kan ses på vores webshop. Kontakt derfor butikken eller lav din webshopbestilling med afhentning i butikken.

      Nystrup & Øskov
      Nørregade 12,
      4600 Køge
      Tlf.: 88 18 80 01

      by N&Ø
      Nørregade 11,
      4600 Køge
      Tlf.: 88 18 80 18

      Åbningstider
      Man.- fredag: 10:00 -18:00
      Lørdag: 10.00 -15:00
      1. søndag i md.: 11:00 -15:00


      Vores webshop ligger på Glentevej 35, 4600 Køge. Her kan vi på vores kontor tilbyde udlevering af webshopbestillinger og modtagelse af returpakker.

      Åbningstider
      Man.-torsdag: 08:00-16:00

      Fredag: 08:00-15:30

      Lørdag: 9:00 - 15:00

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?



Så skal du ikke tøve med at kontakte vores kundeservice :-)

Vi sidder klar til at hjælpe på mail: info@nystruposkov.dk, hvor vi svarer indenfor 24 timer i vores åbningstid.

Du kan også ringe til os på tlf. nr. 88 18 81 81.

Åbningstider
Man.- torsdag: 08:00-16:00

Fredag: 08:00-15:30