Fri fragt over 399 DKK     Kundeservice: +45 88 18 81 81
 

 

Kundeservice

Velkommen til vores kundeservice FAQ, hvor du kan finde svar på de ofte stillede spørgsmål.

Spørgsmål til returnering og ombytning

    • Hvad gør jeg, hvis jeg skal sende noget retur?

      Hvis du skal sende noget retur fra din ordre, skal du give os besked ved at oprette en retursag i vores returportal, som du finder her.

      I vores returportal vil du blive guidet igennem de forskellige trin og du har mulighed for at købe returfragt til en billig pris.

      Du kan også se en videoguide, hvor vi gennemgår trinnene her.

    • Hvor lang tid har jeg til at returnere varer?

      Når du bestiller på vores webshop, har du altid 14 dages fortrydelsesret. Det gælder også udsalgsvarer.

    • Har I modtaget min returpakke?

      Hvis du har oprettet en retursag i vores returportal og valgt levering med GLS, har du modtaget en mail som bekræfter din returforsendelse. Heri vil du også finde et link, hvor du kan følge din returpakke og se, hvornår vi har modtaget den.

      Hvis du har fået en kvittering ved indleveringen i pakkeshoppen, vil dit forsendelsesnummer også stå herpå og det kan du slå op på fragtselskabets hjemmeside.

    • Hvornår får jeg pengene tilbage for min retur?

      Fra vi modtager en pakke retur, kan der gå op til max 14 dage, før vi har behandlet din retursag færdig. For det meste går det hurtigere, det afhænger meget af den aktuelle travlhed på vores lager.

      I perioder efter events, større tilbud osv., kan der forekomme længere behandlingstid på op til 14 hverdage.

      Når vi er færdige, vil du modtage en kreditnota på mail, hvorefter beløbet vil blive refunderet til din bankkonto.

    • Er det muligt at ombytte til en anden størrelse?

      Hvis du ønsker at ombytte til en anden størrelse, skal du sende din første bestilling retur indenfor de 14 dages fortrydelsesret. (se under retur)

      Herefter skal du lave en ny bestilling på vores webshop i den rigtige størrelse. 

      Når du har oprettet den nye bestilling, kan du sende dit ordrenummer til kundeservice på mail: info@nystruposkov.dk, så sørger vi for gratis fragt på den nye ordre (der er automatisk gratis fragt på ordre over 399 kr.).

      Hvis varen er steget i pris siden dit første køb, kan du sende os en mail her med det gamle og det nye ordrenummer, så kan vi refundere differencen til dig efter pakken er afsendt herfra.

      Pengene for de returnerede varer, vil blive refunderet i forbindelse med returbehandlingen.

    • Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

      Har du bestilt levering til en pakkeshop eller pakkeboks, men ikke afhenter din pakke indenfor fragtselskabets frist, bliver den returneret til os. Hører vi ikke fra dig indenfor 7 dage efter returmodtagelsen, vil ordren blive annulleret og købet refunderes. Du hæfter her selv for returfragten på 39 kr., som fratrækkes det refunderede beløb.

      Har du bestilt afhentning i vores butik eller på vores webshop, får du besked når pakken er klar. Vi reserverer din bestilling i 7 dage og pengene trækkes først, når du afhenter din pakke. Henter du ikke pakken indenfor de 7 dage, vil købet blive annulleret. 

    • Min refundering ser mærkelig ud i MobilePay, hvordan skal det forstås?

      Efter en større opdatering hos MobilePay, ser tingene lidt anderledes ud end de plejer og vi forstår godt, at det kan give anledning til spørgsmål. 

      Hvis du har betalt for dit køb med MobilePay og sendt en eller flere varer retur, vil du få en notifikation på din mobil fra MobilePay med information omkring refunderingen.

      Vi vil her komme med et eksempel på, hvordan det kan se ud:

      I eksemplet er der lavet en bestilling på vores webshop med to varer. Den ene er en bluse til 100 kr. og den anden et halstørklæde til 49 kr. 

      Halstørklædet til 49 kr. er blevet sendt retur og vores lager har netop behandlet returpakken og lavet en refundering af de 49 kr.

      Du får med det samme en kreditnota fra os på mail, hvori der står, at der vil blive refunderet 49 kr. for halstørklædet og at pengene vil blive overført til din bankkonto. Du får ligeledes en notifikation i din MobilePay app, som ser sådan ud:

      Når du åbner din MobilePay app, kan du også se transaktionsforløbet på dit køb og det vil i dette eksempel se sådan ud:

      Købet lød i alt på 149 kr. og MobilePay modregner så de 49 kr., som er blevet refunderet for halstørklædet.

      Den viser også det endelige beløb, som du herefter ender med at have betalt for din ordre, som er 100 kr. (149 - 49 = 100 kr.)

Spørgsmål til bestilling

    • Hvordan ved jeg at ordren er gået igennem?

      Du vil efter betalingen komme frem til en side, hvor dit bestillingsnummer vil fremgå.

      Du vil også modtage en ordrebekræftelse på mail. Tjek evt. din uønskede post for at se, om ordrebekræftelsen kan være landet der.

      Er den ikke kommet efter 15 minutter, så kontakt vores kundeservice, så kan vi tjekke op på det.

    • Jeg har endnu ikke modtaget min ordre?

      Vi har normalt 1-4 hverdages levering. Hvis du har bestilt en pre-order, vil den forventede levering fremgå af bestillingssiden.

      Har du ikke modtaget din pakke indenfor vores leveringstid, er du meget velkommen til at kontakte kundeservice

    • Der er pakket noget forkert i min ordre?

      Det beklager vi og det skal vi selvfølgelig have fundet en løsning på.

      Hvis du enten mangler en vare eller der er pakket noget forkert i din ordre, skal du kontakte kundeservice. Vi står naturligvis for eventuelle fragtomkostninger i den forbindelse.

    • Hvad betyder pre-order?

      Når en vare er på pre-order, er den ikke landet på vores lager endnu og du har i den forbindelse mulighed for at forudbestille den.

      Vi skriver altid på bestillingssiden, hvornår varen forventes at komme, hvorefter den bliver sendt til dig.

      Når du bestiller en pre-order, sikrer du dig at få fat i den vare, du ønsker. Ofte er det eftertragtede varer, som kommer på pre-order, så der er god grund til at lægge en bestilling. Pengene trækker vi selvfølgelig først, når varen er pakket og på vej hjem til dig.

    • Hvorfor står mine penge som reserveret?

      Når du bestiller en ordre, reserverer vi pengene på din konto indtil vi har pakket din ordre, hvorefter vi hæver pengene.

    • Kan jeg få pakket en vare ind?

      På vores webshop kan du købe en gavepose, som vi så vedlægger i din bestilling.

    • Hvorfor står der en anden pris på prismærket end det, jeg har betalt?

      Vi oplever desværre, at flere af de brands vi forhandler, har været nødsaget til at indføre prisstigninger på flere af deres produkter.

      Det skyldes som udgangspunkt den triste udvikling der har været på råmaterialer, energi, arbejdskraft og levering.

      Vi har i den forbindelse måtte følge trop og ændre vores salgspriser til de nye vejledende priser fra vores leverandører.

      Det betyder også, at du i den kommende tid vil kunne opleve at modtage en vare fra os, hvor der står én pris på prismærket på selve varen, mens du har betalt en anden højere pris for varen.

      Den korrekte og gældende pris er den, som står oplyst på vores webshop ved købet samt på din faktura.

      Vi beklager selvfølgelig meget for den ulejlighed, det måtte give hos vores kunder.

    • Hvilke leveringsmuligheder tilbyder I?

      Hos os kan du selv vælge, om du ønsker at afhente din bestilling eller om du vil have den sendt med GLS.

       

      Afhentning på webshoppen - Glentevej 35, 4600 Køge

      • Koster 0 kr.
      • Dag til dag levering
      • Åbent mandag - torsdag kl. 8.00 - 16.00, fredag kl. 8.00 - 15.30 og lørdag kl. 10.00 - 15.00
      • Du modtager besked på både mail og sms, når din pakke er klar til afhentning

      Afhentning i vores fysiske butik - Nørregade 12, 4600 Køge

      • Koster 0 kr.
      • 1-4 hverdages levering (ofte levering tirsdag + torsdag)
      • Åbent mandag - fredag kl. 10.00 - 18.00, lørdag kl. 10.00 - 15.00 og 1. søndag i md. kl. 11.00 - 15.00
      • Du modtager besked på både mail og sms, når din pakke er klar til afhentning

      Pakkeshop med GLS, DAO og Instabox

      • Koster 29 kr. (gratis ved køb over 399 kr.)
      • 1-4 hverdages levering
      • Levering mandag - lørdag
      • Du modtager besked på både mail og sms, når din pakke er klar til afhentning 

      Hjemmelevering med DAO og GLS

      • Koster hhv. 29 kr. (gratis ved køb over 399 kr.) med DAO og 49 kr. med GLS
      • 1-4 hverdages levering
      • Levering mandag - lørdag

      Vi leverer til Danmark og Sverige (med Instabox).

       

      Vi tager forbehold for perioder med ekstra travlhed, udsalg og events, hvor der kan være en længere leveringstid.

Spørgsmål til ændring af en ordre

    • Kan jeg tilføje mere til min ordre?

      Det er desværre ikke muligt at tilføje mere til din ordre, hvis bestillingen er gået igennem.

      Det skyldes blandt andet, at vi ikke kan hæve et større beløb, end det der er reserveret hos Nets.

    • Er det muligt at annullere en ordre?

      Når du først har godkendt din bestilling, kan vi desværre ikke garantere, at den kan annulleres.

      Det skyldes, at vores lager ofte er meget hurtige til at tage en pakke under behandling og er den først pakket, kan den ikke annulleres.

      Hvis du endnu ikke har modtaget besked om afsendelsen, kan du kontakte os på telefonnummer 88188181 hurtigst muligt og så kan vi se, om vi kan nå at stoppe den.

      Skulle den allerede være pakket og sendt afsted, kan du i stedet benytte dig af dine 14 dages fortrydelsesret og returnere pakken til os.

Spørgsmål til størrelser

    • Hvilken størrelse skal jeg vælge?

      Vi prøver altid på bedste vis, at fortælle og vejlede om størrelser på vores live-videoer på Facebook. Derudover skriver vi på bestillingssiden, hvis der skulle være store udsving i størrelsen. Se evt. i varebeskrivelsen hvor det vil være angivet.

Spørgsmål til vores nyhedsbrev

    • Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

      Du kan nemt og hurtigt tilmelde dig vores nyhedsbrev oppe i højre hjørne på hjemmesiden. Så er du sikret at modtage alle vores gode tilbud og inspirerende indslag.

    • Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

      Du har altid mulighed for at afmelde dig vores nyhedsbrev. Det kan du gøre, ved at gå ned i bunden af et nyhedsbrev fra os og trykke afmeld.

Spørgsmål til vores butik

    • Kan jeg besøge jer fysisk?

      Ja det kan du i hvert fald.

      Vi har to fysiske butikker i Køge. Her kan du altid se, prøve og købe butikkens udvalg. Du kan også få din webshopbestilling leveret til butikken og aflevere pakker retur.

      Butikken har ikke altid det samme udvalg, som kan ses på vores webshop. Kontakt derfor butikken eller lav din webshopbestilling med afhentning i butikken.

      Nystrup & Øskov
      Nørregade 12,
      4600 Køge
      Tlf.: 88 18 80 01

      by N&Ø
      Nørregade 11,
      4600 Køge
      Tlf.: 88 18 80 18

      Åbningstider
      Man.- fredag: 10:00 - 18:00
      Lørdag: 10.00 - 15:00
      1. søndag i md.: 11:00 - 15:00


      Vores webshop ligger på Glentevej 35, 4600 Køge. Her kan vi på vores kontor tilbyde udlevering af webshopbestillinger og modtagelse af returpakker.

      Åbningstider
      Man.-torsdag: 08:00 - 16:00

      Fredag: 08:00 -15:30

      Lørdag: 10:00 - 15:00

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?



Så skal du ikke tøve med at kontakte vores kundeservice :-)

Vi sidder klar til at hjælpe på mail: info@nystruposkov.dk

Du kan også ringe til os på tlf. nr. 88 18 81 81.

Åbningstider i kundeservice
Man.- torsdag: 08:00-16:00

Fredag: 08:00-15:30