Fri fragt over 599 DKK     Kundeservice: +45 88 18 81 81  Man - fredag kl. 08:00-15:00

 

Ombytning og Fortrydelsesret

OMBYTNING

Hvis du ønsker at ombytte en vare eller flere fra din ordre, til en anden størrelse skal du sende varerne retur til os. I mellemtiden gennemfører du en ny bestilling, efter gældende fragtbetingelser, på den vare du ønsker at ombytte til. På den måde får du dine nye varer leveret hurtigere og sikre dig at de ikke i mellemtiden bliver udsolgt til anden side. Vi kan desværre ikke tilbyde direkte ombytning, men tilbagebetaler dig pengene for din tidligere ordre så snart vi modtager den retur.

Som en ekstra service kan du sende os dine ordrenumre til kundeservice: info@nystruposkov.dk og skrive at det er en ombytning. Så sørger vi for at du kun kommer til at betale for den ene fragt - i så fald du har betalt for fragt.

FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 14 dages fuld fortrydelsesret, når du handler hos os. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 
Du kan ikke fortryde købet ved, at nægte at modtage varen eller undlade at afhente den, uden samtidig at give os besked.

Du kan fortryde købet ved blot at returnere varen indenfor 14 dage. Du kan returnere ved at sende varerne til os på følgende adresse:

Nystruposkov.dk
Glentevej 35B
4600 Køge

Du har også mulighed for at aflevere dine returvarer tilbage i vores fysiske butikker, som dog ikke kan give dig pengene retur. Butikkerne sørger for at dine returvarer leveres tilbage til Nystrup & Øskov webshop, som behandler din retur. Dine varer krediteres først, når returvaren håndteres på webkontoret. BEMÆRK at ved tilbagelevering af dine returvarer købt på webshoppen i vores fysiske butikker kan give op til 14 dages behandlings tid.
Pengene tilbageføres til samme konto, som du har betalt ordren fra. Du får en bekræftende mail på, at din retur er gennemført.

Bemærk: Du kan ikke udøve fortrydelsesretten ved blot at nægte at modtage varen eller ved at undlade at afhente den.

TILBAGEBETALING

Vi tilbagefører altid dine penge til samme betalingsmetode, som du betalte dine varer med. Pengene tilbageføres senest 14 dage fra den dag vi modtager dine returvarer, men oftest går det hurtigere.

Bemærk venligst at du ikke har krav på tilbagebetaling af leveringsomkostninger ved delvis fortrydelse af dit køb.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. 
Med andre ord; ”du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik”. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. 
Vi anslår værdien ud fra en konkret vurdering af den/de returnerede varer.

RETURNERING

Som forbruger har du 14 dages fuld fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Afhenter du din ordre i vores fysiske butik, gælder fristen fra den dag, du modtager din faktura pr. mail. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte, at modtage varen eller undlade at afhente den, uden samtidig at give os besked.

1. Udfyld den returformular der er leveret sammen med din ordre. 

2. Vedlæg formularen sammen med dine returvarer, der skal være pakket forsvarligt ind, samt være i original emballage og have mærker påsat.

3. I forbindelse med returnering af fortrudt køb, står du selv for at betale fragtomkostningerne. Har du bestilt med levering af GLS, kan du med fordel bruge vedlagte returlabel til 39 kr., som bliver fratrukket dit returbeløb.
Ved brug af vores returlabel, skal din returpakke indleveres i nærmeste GLS pakkeshop.

Har du bestilt med levering i butik og vil sende retur via posten, står det dig frit for, hvilken forsendelse du vil bruge. Returpakken sendes til Glentevej 35B, 4600 Køge. Vi afhenter IKKE i pakkeshops.

4. Ved brug af vores returlabel, skal din returpakke indleveres i nærmeste GLS pakkeshop.

5. Vælger du at sende ved anden metode, skal returpakken sendes med direkte levering til:

Nystrup & Øskov
Glentevej 35 B
4600 Køge

Du har også mulighed for, at aflevere dine returvarer tilbage i vores fysiske butikker i Køge og derved spare returfragten. Dog har vi ikke mulighed for, at give dig pengene retur i de fysiske butikker. Butikkerne sørger for, at dine returvarer leveres tilbage til Nystrup & Øskov webshop, som behandler din retur. Dine varer krediteres først, når returvaren håndteres på webkontoret. 

*Bemærk at ved tilbagelevering af dine returvarer i vores fysiske butikker, kan der gå op til 14 dages behandlingstid.

Du modtager en bekræftende mail (kreditnota) på, at din retur er gennemført og få dage efter, er pengene tilbageført på den konto,som ordren er betalt fra.

Varen sendes til:

Nystrup & Øskov
Glentevej 35 B
4600 Køge

Bemærk, at du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor kvittering på indlevering samt evt. track & trace nummer. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny. Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender.

Du har også mulighed for at aflevere dine returvarer tilbage i vores fysiske butikker, som dog ikke kan give dig pengene retur. Butikkerne sørger for at dine returvarer leveres tilbage til Nystrup & Øskov webshop, som behandler din retur. Dine varer krediteres først, når returvaren håndteres på webkontoret. BEMÆRK at ved tilbagelevering af dine returvarer købt på webshoppen i vores fysiske butikker kan give op til 14 dages behandlings tid.
Pengene tilbageføres til samme konto, som du har betalt ordren fra. Du får en bekræftende mail på, at din retur er gennemført.

REKLAMATION og FEJLLEVEREDE VARER

Hos Nystrup & Øskov er kunden altid i fokus, og vi gør alt for at have en tæt og (k)ærlig dialog med dig.

Hvis du mod forventning skulle opleve fejl eller mangler ved en vare, er dit køb omfattet af Købeloven, herunder mangelreglerne, og du har 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig” tid efter, at du har opdaget evt. mangel ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt.

Ved berettiget reklamation er returforsendelsen naturligvis fragtfri for dig, blot du kontakter os på forhånd og benytter den forudbetalte returlabel vi fremsender. Benyttes en dyrere fragtform er dette for egen regning.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved afviste reklamationer vil du blive kontaktet direkte.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. 

Varen sendes til:

Nystrup & Øskov
Glentevej 35 B
4600 Køge

Inden du returnerer varen, bedes du på forhånd sende os en email på: info@nystruposkov.dk

I mailen vedhæftes billede(r) samt beskrivelse af fejlen på varen.  Du vil herefter blive kontaktet om det videre forløb.  På den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.

Oplever du at modtage en forkert vare, bedes du sende os en email på: info@nystruposkov.dk. På den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.

Har vi mulighed for det, så sender vi fragtfrit en ny vare til dig, inkl returlabel til den vare du har fået fejlleveret. Er varen udsolgt tilbagefører vi det fulde beløb til dig. 
I tilfælde af fejlleverede varer er returforsendelsen naturligvis også fragtfri for dig.

KLAGEADGANG

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@nystruposkov.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning,
Carl Jacobsens Vej 35,
2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr



Kom til et af
vores mange
arrangementer &
få inspiration