Ved køb via Nystruposkov.dk accepterer du disse generelle betingelser: 

GENERELLE OPLYSNINGER 
Nystrup&Øskov ApS 
Cvr.: 33509995 
Adresse: Nørregade 12, 4600 Køge. 
E-mail: info@nystruposkov.dk 
Telefon: +45 52 81 25 44 

BESTILLING 
Varen bestilles online via www.nystruposkov.dk
Ved bestilling angives navn, adresse, e-mailadresse, telefonnummer og kontooplysninger. 
Ved gennemført bestilling vil ordrebekræftelsen blive sendt pr. e-mail, til den e-mail-adresse, som du angiver i forbindelse med bestillingen. Vær opmærksom på, at i visse tilfælde kan ordrebekræftelsen opfattes som spam og ryger dermed i dit spamfilter - tjek venligst dette før du kontakter os. Ved bestilling spærres beløbet på konto, men det hæves først når vi er sikre på, at hele din ordre er i orden og der laves faktura. 

PRISER 
Alle priser angivet på Nystruposkov.dk er inklusiv moms. 

BETALING 
Hos Nystruposkov.dk kan du betale med Dankort, Visa, Mastercard, JCB, Maestro, Mobilepay og EAN. 

LEVERING 
Du modtager din ordre indenfor 1-4 hverdage. Forudbestillinger har ekstra leveringstid. 
Vi sender alle vores pakker med GLS, hvor du har mulighed for selv at vælge den pakkeshop, der er nærmest dig eller afhentning i en af vores butikker. 
Bestiller du med afhentning i butik, kan du i Køge afhente fra følgende hverdag. I Rødovre kan du afhente fra følgende tirsdag eller fredag og i Roskilde fra følgende onsdag. 
Alle vores varer sendes som pakkepost. Dette gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer undervejs. Varerne er forsikrede under forsendelsen med et leveringsgebyr på 40 kr. og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til GLS senest 2 dage efter modtagelsen samt kontakte os, hvorefter du returnerer varen til os. Nystrup & Øskov er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten. Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader mindskes mest muligt.

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom. 

FORTRYDELSESRET 
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 
Du kan ikke fortryde købet ved, at nægte at modtage varen, uden samtidig at give os besked. Vælger du at gøre dette alligevel, vil vi opkræve fragten herfor. 

RETURNERING 
Fra du har modtaget din vare, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 
Bemærk, at du afholder de direkte udgifter i forbindelse med returnering af varen til os. Husk at pakke varen forsvarligt ind, du har ansvaret for varen efter du har modtaget den. Er den beskadiget ved fremkomst til butikken, hæfter du herfor. 
Når vi har modtaget varen retur kontrolleres, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Du må have prøvet varen, men er varens værdi forringet, f.eks. bærer præg af, at have været brugt ud over hvad tillades i en butik, forbeholder vi os retten til, at fratrække et beløb fra returvaren, som svarer til forringelsen i gensalgsværdien. 
Der kan også returneres varer i vores butikker. Dog kan der ikke gives penge tilbage, de krediteres først, når returvaren håndteres på webkontoret. 
Pengene krediteres til samme konto, som du har betalt ordren fra. Du får en bekræftende mail på, at din retur er gennemført.

Varen sendes til: Nørregade 12, 4600 Køge.

Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny. Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender. 

REKLAMATIONSRET 
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. 
Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. 
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 
Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. 
Varen sendes til: Nørregade 12, 4600 Køge. 
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet og fremsende din ordrebekræftelse. 

ANSVARSBEGRÆNSNING 
Vi er kun ansvarlige så længe det følger af lov. 

PERSONDATA 
For at kunne handle på www.nystruposkov.dk skal du som minimum oplyse: 

1. Navn 
2. Adresse 
3. Mailadresse 

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes. 

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning. 

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Nystrup&Øskov via e-mail info@nystruposkov.dk

COOKIES 
Ved at benytte www.nystruposkov.dk accepterer du, at vi kan bruge cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus. 

TOLD OG MOMS 
Bestiller du fra et EU-land betales der dansk moms, men ingen told efter reglerne om varernes frie bevægelighed. Varer, som sendes fra sirup.dk kan ikke sendes som en gave til lande uden for EU, i et forsøg på at unddrage sig lokal told og afgifter. 

KLAGEADGANG 
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@nystruposkov.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr